شکایت از زبان های برنامه نویسی جاوا اسکریپت، جاوا و روبی

شکایت از زبان های برنامه نویسی جاوا اسکریپت، جاوا و روبی

در میان زبان های برنامه نویسی زبان هایی وجود دارند که برخی از مردم از آن ها متنفر هستند، جالب است بدانید که در این میان شخصی دست به کار احمقانه ای زد و تنفرش را به مراحل بالاتری رساند. او در بخش "We the People" در وب سایت کاخ سفید از دولت خواسته بود که کار با سه نوع از زبان های برنامه نویسی را ممنوع کنند. برای اطلاعات بیشتر از این کار شهروند آمریکایی، با سکان آکادمی همراه باشید.

این در خواست در 16 مارس 2016 در بخش "We the People" وب سایت کاخ سفید قرار گرفت و در آن گفته شده بود که زبان های برنامه نویسی جاوا اسکریپت، جاوا و روبی تهدید بزرگی برای امنیت مردم و زیرساخت های حیاتی آمریکا هستند و باید استفاده از آن ها ممنوع شود.

وقتی که  می توان با هر زبانی برنامه نویسی می توان کدهای غیر ایمن نوشت عجیب است که فردی می خواهد کار با سه نوع از معروف ترین زبان های برنامه نویسی را ممنوع کند! خوشبختانه برای این که کاخ سفید به این موضوع رسیدگی کند لازم بود که تعداد زیادی از مردم آن را تایید کنند و از آنجایی که کسی از این درخواست حمایت نکرد آن را پس از مدتی از وب سایت کاخ سفید حذف کردند.

آنچه مسلم است این که زبان های جاوا و جاوا اسکریپت جزو زبان های بسیار محبوب از نظر توسعه دهندگان سمت سرور و سمت کلاینت هستند. 

نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید استفاده از زبان های برنامه نویسی جاوا اسکریپت، جاوا و روبی خطری برای امنیت کاربران ایجاد می کند؟ لطفاً نظرات خود را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon