راهنمای تعاملی بوت‌استرپ 4 برای توسعه‌دهندگان وب

راهنمای تعاملی بوت‌استرپ 4 برای توسعه‌دهندگان وب

برای آنکه توسعهٔ وب‌سایت‌ها با استفاده از فریمورک Bootstrap آسان‌تر گردد، یک اصطلاحاً Cheatsheet (راهنما) تعاملی برای این فریمورک به بازار عرضه شده است که بیشتر موضوعات را پوشش داده و کدها را به همراه پیش‌نمایشی در اختیار طراحان سایت قرار می‌دهد.

Bootstrap یکی از محبوب‌ترین فریمورک‌های فرانت‌اند است که برای توسعهٔ وب‌سایت‌های ریسپانسیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از تمپلیت‌های مبتنی بر HTML و CSS، می‌توانید بدون هیچ دردسری بوت‌استرپ را برای ایجاد یک لی‌اوت ریسپانسیو به خدمت بگیرید و نیاز به توضیح نیست که بوت‌استرپ همچنین اجزای پرکاربرد رابط کاربری مانند فرم‌ها، جداول، منوهای آبشاری، کاروسل، اسلایدشو و ... را هم به همراه دارد به طوری که می‌توانید با استفاده از فریمورک بوت‌استرپ از مزایای آن بهره‌مند شوید که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- طراحی یکپارچه و منسجم
- سهولت در استفاده
- سازگار با انواع مختلف مرورگرهای وب
- صرفه‌جویی در زمان و رایگان

Bootstrap 4 Cheat Sheet توسط یک توسعه‌دهنده سوئیسی به منزلهٔ راهنمایی است تا یادگیری بوت‌استرپ آسان‌تر و سریع‌تر گردد. پس از ورود به این سایت، با کلیک بر روی عناصر مختلف، آن عنصر نمایش پیدا کرده و کد اسنیپت‌ها و پیش‌نمایش آن‌ها جهت یادآوری نام کلاس، نشان داده می‌شوند. 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon