Crypto: فیلمی که با محوریت کریپتوکارنسی‌ در هالیوود روی پرده خواهد رفت!

Crypto: فیلمی که با محوریت کریپتوکارنسی‌ در هالیوود روی پرده خواهد رفت!

امروزه به کَرات در مورد ارزهای رمزنگاری شده یا به اصطلاح کریپتوکارنسی‌ها، فناوری بلاکچین، بیت‌کوین و اتریوم چیزهای زیادی می‌شنویم و جالب است بدانیم که در این بین فعالان صنعت فیلم‌سازی در هالیوود نیز دست روی دست نگذاشته و تصمیم گرفته‌اند تا از این موقعیت و محبوبیت رو به رشد فناوری‌های مبتنی بر بلاکچین استفاده کنند و فیلمی با محوریت کریپتوکارنسی‌ها بر روی پردۀ سینماها ببرند!

Crypto نام فیلمی است که با محوریت کریپتوکارنسی‌ روی پرده خواهد رفت که دربارۀ یک ماًمور فدرال است که برای بررسی و تحقیق در مورد یک پرونده فساد و کلاهبرداری به زادگاه خود، نیویورک، سفر می‌کند. سایت Hollywood Reporter دربارۀ این فیلم می‌نویسد:

این مأمور فدرال پس از سفر به نیویورک خود را در دنیایی مجازی و زیرزمینی گرفتار می‌کند که در آن یک فروشندهٔ مرموز علاقه‌مند به کریپتوکارنسی که در اصل یک کاراگاه دنیای مجازی هم بوده به اتفاق یک حسابدار فاسد که درگیر کارای غیرقانونی مشتریانش است هم زندگی می‌کند!

منتقدین این فیلم را با آثار سینمایی محبوبی همچون The Firm و The Girl with the Dragon Tatoo مقایسه می‌کنند که در نگاه اول شاید کمی جاه‌طلبانه و خوش‌بینانه باشد. در واقع، اگر بخواهیم تنها بر اساس فیلم‌نامه قضاوت کنیم، این فیلم هم مانند برخی پروژه‌های به‌اصطلاح بلاک باستر هالیوودی به گِل خواهد نشست (فرض کنید با دنبالۀ فیلم Sharknado روبه‌رو هستید که در آن یک پروژۀ جدید کریپتوکارنسی به نام Shark Coin محوریت اصلی فیلم است!)

Crypto ممکن است بزرگ‌ترین پروژۀ هالیوودی در حوزۀ کریپتوکارنسی‌ها باشد، اما یقیناً اولین نیست چرا که جایگاه اول متعلق به یک فیلم ویتنامی با نام Bitcoin Heist است که توانسته از سایت Rotten Tomatoes امتیاز 20 از 100 را بگیرد. 

همچنین برادران Coen در حال کار بر روی پروژه‌ای دربارۀ Silk Road (جادهٔ ابریشم) هستند که با توجه به سابقۀ درخشان این تیم در حوزۀ سینما ‌می‌توان انتظار یک فیلم خوش‌ساخت با محوریت اصلی ارزهای رمزنگاری شده را داشت (لازم است اشاره کنیم که جادهٔ ابریشم در گذشته بازار مخصوصی برای خلافکاران مواد مخدر بوده که بنا بر باور عده‌ای، رشد چشمگیر کریپتوکارنسی‌ها از این مکان شروع شده و استفاده از این ایده در فیلم مذکور، نویدبخش فیلمی به مراتب بهتر از Crypto را به علاقه‌مندان می‌دهد.) 

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon