Vivaldi: مرورگری با قابلیت شخصی‌سازی زیاد

Vivaldi: مرورگری با قابلیت شخصی‌سازی زیاد

Vivaldi مرورگری است که توسط مؤسس و مدیرعامل سابق Opera با هدف فراهم کردن قابلیت‌های سفارشی‌سازی بیشتر برای کاربران حرفه‌ای وب طراحی شده است که در ادامه با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرورگر آشنا خواهید شد (این مرورگر برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است.)

مدیریت تب‌ها 
این ویژگی زمانی به کار شما می‌آید که تب‌های زیادی را هم‌زمان باز کرده‌ باشید به طوری که خیلی ساده می‌توانید تب‌ها را روی هم قرار دهید و هنگام جابه‌جا شدن بین آن‌ها نیز گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قابلیت مشاهدهٔ چندین صفحه 
این ویژگی زمانی مفید است که از مانیتورهای بزرگ استفاده می‌کنید به گونه‌ای که خواهید توانست چندین صفحه را هم‌زمان با هم ببینید.

ذخیره‌سازی تب‌ها 
این ویژگی امکانی را به شما می‌دهد تا تب‌های مختلف را در یک سِشِن ذخیره کنید و در آینده آن‌ها را بازیابی کنید.

نت‌برداری 
در محیط این مرورگر می‌توانید نت‌برداری کنید و اسکرین‌شات بگیرید.

دستورات میانبر 
با استفاده از یک رابط کاربری ساده می‌توانید بر تاریخچه، بوک‌مارک‌ها، تنظیمات، تب‌های باز شده و سایر اطلاعات مورد نیازتان نظارت کنید.

حرکات ماوس و کلیدهای میانبر کیبورد
این مرورگر به کاربر امکانی را می‌دهد تا آن را طوری تنظیم نماید که با استفاده از حرکات دلخواه ماوس بهترین تجربهٔ استفاده را داشته باشد (همین ویژگی با استفاده از تنظیم کلیدهای میانبر کیبورد در اختیار کاربران قرار دارد.)

امنیت و حریم خصوصی
طبق ادعای سایت Vivaldi، حفظ حریم خصوصی و امنیت دیتای کاربران جزو اولویت‌های این نرم‌افزار است.

با مشاهدهٔ لیست کامل ویژگی‌های مرورگر ویوالدی می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌تواند جایگزین خوبی برای فایرفاکس، گوگل کروم و سافاری باشد یا خیر و تجربیات خود را با سایر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon