Easy Write: وب اپلیکیشن تمرین Writing زبان انگلیسی صرفاً با 1000 واژهٔ پرکاربرد

Easy Write: وب اپلیکیشن تمرین Writing زبان انگلیسی صرفاً با 1000 واژهٔ پرکاربرد

برخی از کسانی که تازه قدم به دنیای زبان‌های خارجی، به خصوص زبان انگلیسی، می‌گذارند همواره بر این باورند که اگر از لغات و اصطلاحات دشوار در گفتار و نوشتار خود استفاده کنند، این نشانگر تسلط ایشان به زبان مد نظر است. اگرچه داشتن دامنهٔ لغات زیاد را می‌توان به نوعی سواد زبانی محسوب کرد، اما هرگز فراموش نکنیم که زبان‌های زندهٔ دنیا یک هدف اصلی دارند و آن هم ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط با هم‌نوعان خود است که با این تفاسیر واضح است برای برقراری ارتباط با دیگران باید سلیس‌ترین، راحت‌ترین و بی‌تکلف‌ترین ساختارهای موجود را استفاده نماییم.

دانش زبان انگلیسی، به خصوص مهارت نوشتار، برای برنامه‌نویس‌ها و مهندس‌های نرم‌افزار که دائماً نیاز دارند تا در سایت‌هایی همچون استک اورفلو سؤالات خود را بپرسند یک ضرورت است که در همین راستا در مقاله‌ای تحت عنوان روش‌های یادگیری و آموزش زبان انگلیسی،‌ راه‌کارهایی به منظور فراگیری اثربخش مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی ارائه شد که یکی از آن‌ها، استفاده از 2000 واژهٔ پرکاربرد زبان انگلیسی در گفتار و نوشتار روزمرهٔ خود بود (همچنین با مراجعه به مقالهٔ نقد و بررسی اپلیکیشن‌های آموزش زبان می‌توانید با اپ‌های آموزش زبان بیشتر آشنا شوید.)

Easy Write نیز از این استراتژی استفاده کرده و به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با استفاده از 1000 واژهٔ پرکاربرد زبان انگلیسی، متن‌هایی سلیس و روان بنویسند. ایدهٔ این وب اپلیکیشن از نرم‌افزاری برای سیستم‌عامل مکینتاش تحت عنوان ClearText گرفته شده است با این تفاوت که برای استفاده از آن نیازی به مک نداریم و صرفاً با استفاده از یک مرورگر خواهیم توانست شروع به تمرین کنیم.

سازوکار این وب اپلیکیشن به صورتی است که کاربر را ترغیب می‌کند تا مثلاً به جای صفت Gorgeous از Beautiful استفاده کند و یا صفت Stupid را به جای Imbecile به کار گیرد. اگر واژگانی را تایپ کنیم که جزو واژگان پرکاربرد نباشند، ادیتور این اپلیکیشن واژه را هایلایت کرده و متوجه خواهیم شد واژهٔ نوشته شده جزو 1000 واژهٔ پرکاربرد زبان انگلیسی نیست.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon