مارک زاکربرگ تبدیل به «مرد آهنی» شد

مارک زاکربرگ تبدیل به «مرد آهنی» شد

فیسبوک اپلیکیشن تعویض چهره محبوب این روز ها، یعنی Masquerade یا همان MSQRD را خریداری کرده است. مدیر عامل فیسبوک، مارک زاکربرگ این خبر را در حالی در پروفایل فیسبوک خود اعلام کرد که با استفاده از فیلتر «مرد آهنی» در حال کد نویسی پروژه Jarvis (دستیار هوشمند صوتی مرد آهنی) خود بود. بنابراین به زودی شاهد ویدیو های تعویض چهره بیشتری در فیسبوک خواهیم بود و احتمالاً تب استفاده از اپلیکیشنی که مؤسس شرکت فیسبوک آن را معرفی کرده، دنیای مجازی را فرا خواهد گرفت. برای آگاهی بیشتر در این رابطه، با سکان آکادمی همراه باشید.

مارک زاکربرگ به کمک حضور در نقش مرد آهنی در ویدیو جدیدیش در فیسبوک، به تمام جهان اعلام کرد که این شرکت اپلیکیشن Masquerade که همچنین با نام MSQRD شناخته می شود را خریداری کرده است. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های تعویض چهره در فروشگاه App Store است که به کاربر اجازه می دهد چهره داخل تصویر را با چهره فرد دیگر عوض کند. همچنین کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می تواند جلوه های ویژه را به طور زنده به فیلم هایی که می گیرد اضافه کند. مارک زاکربرگ در ویدئویی که با چهره مرد آهنی ظاهر شده بود، چنین گفت: 

"من این جا نشستم و دارم روی پروژه هوش مصنوعی خودم، یه چیزی شبیه به جارویس، کار می کنم. نه! هنوز لباس مرد آهنی رو نساختم. من از اپلیکیشنی به نام Masquerade استفاده می کنم که به شما اجازه می ده به صورت زنده فیلترها رو روی ویدیو هاتون اجرا کنید. خیلی خوشحالم که امروز اعلام می کنم تیم دست اندر کار تولید Masquerade به فیسبوک ملحق می شوند. به شما خوش آمد می گم بچه ها! خوب، حالا دیگه باید برگردم سر پروژه هوش مصنوعیم."

انتظار می رود که نهایتاً اپلیکیشن تعویض چهره در Facebook App در دسترس کاربران قرار گیرد. پیش از این امکاناتی مانند استیکر، فیلترهای عکس و نقاشی با انگشت (Finger doodles) توانسته اند راه خود را به اپلیکیشن فیسبوک باز کنند. به علاوه، این شرکت قصد دارد که MSQRD را به عنوان یک اپلیکیشن مجزا ارائه کند.

قابل ذکر است که تنها پس از مدت کمی پس از ارائه MSQRD، این اپلیکیشن به یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن ها در App Store تبدیل شده است و همچنان جایگاه خود را در میان اپلیکیشن های پرطرفدار نیز حفظ کرده است. فیسبوک هنوز از هزینه ای که بابت خرید MSQRD پرداخت کرده است، صحبتی به میان نیاورده است.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon