CryptoZombies: گیمی برای آموزش ساخت قراردادهای هوشمند با زبان Solidity

CryptoZombies: گیمی برای آموزش ساخت قراردادهای هوشمند با زبان Solidity

CryptoZombies یک پلتفرم آنلاین کدنویسی اینتراَکتیو (تعاملی) است که نوشتن قراردادهای هوشمند با زبان برنامه‌نویسی Solidity را به وسیلۀ ساخت گیم (بازی) آموزش می‌دهد. در واقع، این دورۀ آموزشی برای مبتدیان زبان Solidity طراحی شده است که با آموزش مقدمات این زبان شروع می‌شود. بنابراین، اگر تاکنون با Solidity کدی ننوشته‌اید، جای نگرانی نیست چرا که این دوره روشی کارآمد برای یادگیری قدم به قدم این زبان است.

دورۀ آموزشی اینتراکتیو سالیدیتی
دروس این دوره که به آسانی از طریق هر مرورگری در دسترس است، شما را از مقدمات زبان سالیدیتی تا ساخت یک گیم کامل بر پایۀ بلاکچین قدم به قدم پیش می‌برد؛ به طوری که در انتهای درس یک که فقط یک جلسه است، شما به یک دولوپر سالیدیتی تبدیل خواهید شد!

آموزش ساخت ارتشی از زامبی‌ها
در درس اول، شما یک کارخانۀ زامبی خواهید ساخت تا از آن طریق یک ارتش تشکیل دهید به طوری که هر زامبی دارای DNA و ظاهر منحصربه‌فردی خواهد بود که به صورت رَندوم ساخته شده است. در دروس آتی -که به صورت هفتگی منتشر می‌شوند- ویژگی‌های بیشتری مانند نبرد با زامبی‌های دیگران به بازی خود اضافه خواهید کرد.

در پایان این دوره و با دیپلوی این DApp، خواهید توانست زامبی‌های بازیکنان دیگر را در یکی از اولین بازی‌های مبتنی بر بلاکچین به چالش بکشید (DApp مخفف واژگان Decentralized Application به معنی اپلیکیشن نامتمرکز است.) در یک کلام، با استفاده از این پلتفرم آموزشی از طریق نیمی آموزش کدنویسی و نیمی بازی‌های استراتژیک MMO قادر خواهید شد تا مفاهیم قراردادهای هوشمند را به سادگی درک کنید (اصطلاح MMO مخفف واژگان Massively Multiplayer Online است.)

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon