Sentry: ابزاری اپن‌سورس جهت رصد کردن ارورهای اپلیکیشن

Sentry: ابزاری اپن‌سورس جهت رصد کردن ارورهای اپلیکیشن

Sentry ابزاری اپن‌سورس جهت ردیابی خطا (Error Tracking) است که به دولوپرها این امکان را می‌دهد تا خیلی سریع، پیوسته و با کارایی بالا، خطاهای احتمالی اپلیکیشن خود را ردیابی و رفع نمایند.

خیلی سریع از بروز خطا مطلع شوید
Sentry خیلی سریع با اندکی کدنویسی راه‌اندازی می‌شود. در هنگام بروز خطا می‌توان از طریق ایمیل، اس‌ام‌اس، یا امکان چت موجود در سیستم گردش‌کار Sentry از آن مطلع شد.

خطاهای محصولات را به سرعت پیدا و مرتفع نمایید
می‌توان با دیدی باز و کارایی بالا، کدهای دارای خطا را برای فرایند دیباگ اولویت‌بندی و باز‌تولید کرد. قابلیت مدیریت خطای موجود در Sentry به دولوپرها کمک می‌کند تا برنامه‌هایی بهتر و سریع‌تر تولید نمایند.

بازخورد هر نسخه از نرم‌افزار تولید شده را مشاهده کنید
در Sentry می‌توانید با ابزارهای گردش‌کار موجود، آماری از کامیت‌ها و دیپلوی‌های خود را به همراه قابلیت‌های ردیابی خطا در کنار هم داشته باشید. با تجمیع رویدادها می‌توان فهمید باگ‌ها کجا و چه مواقعی روی می‌دهند و قبل از گزارش کاربران، مشخص کرد که کدام گروه از کاربران تحت‌تأثیر این باگ‌ها قرار می‌گیرند.

قابلیت ردیابی خطا برای عموم امکان پذیر است
Sentry به عنوان یک پروژهٔ 100% اپن‌سورس شروع به کار کرد و تا به الان این ویژگی را حفظ کرده است و هم اکنون به صورت یک سرویس هاست قابل استفاده است.

به کاربران این قدرت را بدهید که در رفع خطاها به شما کمک کنند
Sentry به صورت خودکار بازخورد کاربران را راجع به خطاها دریافت می‌کند؛ با این کار آنها متوجه می‌شوند که شما از خطاهای نرم‌افزار مطلع هستید.

کاربران باید بدانند که شما پیگیر نظرات آنها هستید
کاربرانی که نظرات و مشکلات خود را اعلام کرده‌اند باید در جریان موارد اعلام شده و پیگیری شما قرار بگیرند که این کار به یمن ابزار Sentry امکان‌پذیر است.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon