Bugsnag: ابزاری برای حل سریع‌تر باگ‌های نرم‌افزاری

Bugsnag: ابزاری برای حل سریع‌تر باگ‌های نرم‌افزاری

Bugsnag ابزاری برای رفع باگ‌های نرم‌افزاری و مانیتور کردن روند کلی اپلیکیشن است که این امکان را در اختیار دولوپرها قرار می‌دهد تا مشکلات را به ترتیب اهمیت یافته و از طریق چارت، نمودار و غیره اطلاعات دقیقی از عملکرد نرم‌افزار خود کسب کنند.

صفحهٔ تایم‌لاینی که در این ابزار در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مربوط به کِرش نرم‌افزار را در محدوده‌ای از زمان بررسی و مقایسه کنند و به جزئیات دسته‌بندی شده در زمینهٔ عیب‌یابی دسترسی داشته باشند به طوری که با استفاده از این فیچر، دولوپرها می‌توانند با جزئیات کامل اشکالات موجود در هر نسخهٔ منتشر شده را مورد بررسی قرار دهند. نموداری نیز به مرور زمان به توسعه‌دهندگان نشان داده خواهد شد مبنی بر اینکه کدام نسخه یا ویژگی ممکن است منجر به ایجاد باگ گردد.

یک منوی وضعیت هم در Bugsnag در نظر گرفته شده است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا فعالیت‌هایی را که در برابر پیغام‌های خطا در حال انجام است مشاهده کنند مضاف بر اینکه قابلیت دیگری برای مدیریت تَسک‌ها دارا است که نشان می‌دهد کدام مشکل باید اول بررسی شود و چه کسی در حال کار کردن بر روی آن است.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon