Woz U: وب‌سایت آموزش آنلاین استیو وازنیاک

Woz U: وب‌سایت آموزش آنلاین استیو وازنیاک

Steve Wozniak هم‌بنیان‌گذار کمپانی اپل و کسی است که دنیای کامپیوتری‌های شخصی را با کمک Steve Jobs تغییر داد اما عجیب اینجا است که وی وارد صنعت آموزش آنلاین شده است به طوری که هدفش متمرکز بر آموزش علاقمندان به صعنت آی‌تی به خصوص برنامه‌نویسی و همچنین شرکت‌هایی است که در نهایت آن‌ها را استخدام خواهند کرد.

Woz U پلتفرمی است که در زمینه‌های توسعهٔ نرم‌افزار، امنیت، دیتا ساینس و غیره علاقمندان را آموزش داده سپس شرایط ورود ایشان به بازار کار را تسهیل می‌کند. استیو وازنیاک در معرفی سایت آموزشی‌اش می‌گوید:

هدف ما از راه‌اندازی این سایت، آموزش افراد برای فعالیت در حوزهٔ تکنولوژی با مهارت‌های دیجیتالیه بدون اینکه کسی بخواد هزینهٔ زیادی رو متقبل بشه. مردم اغلب از انتخاب حرفه‌ای مبتنی بر تکنولوژی می‌ترسن زیرا فکر می‌کنن که نمی‌تونن این کار رو انجام بدن اما من می‌دونم که اون‌‌ها این توانایی رو دارن و می‌خوام چگونگی انجام این کار رو بهشون نشون بدم. من تمام زندگیم رو به منظور ساختن، توسعه و ایجاد دنیایی بهتر از طریق تکنولوژی فعالیت کرده‌ام و همیشه به تحصیل احترام می‌گذارم اما اکنون زمان برای Woz U است.

یکی از مزیت‌های این پلتفرم آموزشی، منتورینگ است به طوری که دانشجویان به صورت فردی می‌توانند از راهنمایی‌های کسانی که سال‌ها است در صنعت فعال هستند برخوردار گردند (برای درک سازوکار منتورینگ، می‌توانید به مقالهٔ منتورینگ چیست و منتور کیست؟ مراجعه نمایید.) همچنین متخصصین این مرکز راهنمایی‌هایی در زمینهٔ نحوهٔ نگارش حرفه‌ای رزومه و همچنین کسب آمادگی برای حضور در مصاحبه‌های فنی ارائه می‌دهند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon