اهمیت مهارت‌های غیرتخصصی در حین استخدام دولوپرها

اهمیت مهارت‌های غیرتخصصی در حین استخدام دولوپرها

داشتن مهارت در حوزه‌های تجاری و اقتصادی به همان اندازه مهم هستند که مهارت‌های فنی یک دولوپر حائز اهمیت می‌باشند و برخورداری از مهارت‌هایی از این دست می‌تواند برای دولوپرها یک مزیت رقابتی در فرایند استخدام ایجاد کند. در عصر حاضر، شرکت‌ها بیشتر به دنبال توسعه‌دهندگانی هستند که روحیهٔ مشارکتی داشته باشند، از عهدهٔ انجام کار تیمی برآیند، هوش اقتصادی داشته باشند و بتوانند جهت‌گیری درست تجاری برای خود و شرکتی که در آن کار می‌کنند داشته باشند.

تعامل همه‌جانبه
یکی از فاکتورهای مهم در زمان استخدام نیروهای فنی، انتخاب دولوپرهایی است که کاری بیش از وظایف محول شده به آن‌ها انجام می‌دهند و برای حل مشکلات شرکت داوطلبانه اقدام می‌کنند.

تیزهوشی تجاری
به دنبال نیروهایی باشید که به سرعت بتوانند خطوط تجاری سازمان شما و محرک‌های درآمدی را تشخیص دهند. فرآیندهای مبتنی بر تکنولوژی، محرک‌های اصلی درآمدی در بسیاری از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها هستند که آن‌ها را به سمت دستیابی به سود بیشتر هدایت می‌کنند و لازم است دولوپرها ارتباط بین سازمان و این تکنولوژی‌ها را برقرار سازند.

توانایی کار تیمی مؤثر
دولوپرها معمولاً افرادی خلاق هستند و اگرچه که در هر سازمانی کارکرد افراد به صورت مستقل ارزش‌گذاری می‌شود، با این حال کار کردن در انزوا به چابکی سازمان ضرر می‌رساند. امروزه دولوپرها باید بدانند که آن‌ها یک نقش انعطاف‌پذیر در تیم خود خواهند داشت و کمک کردن آن‌ها به دیگر اعضاء به منظور دستیابی به هدفی مشترک، ارزشمند خواهد بود.

اشتیاق و علاقهٔ زیاد به کار، یک خصیصهٔ اصلی دولوپرهای برجسته است که نمود آن را نه تنها در انجام کارهای بزرگ مثل طراحی و پیاده‌سازی یک سیستم نرم‌افزاری جدید، بلکه در تکمیل کارهای معمولی مثل انتقال تجربیات مثبت به دیگر اعضای تیم و یا کارهای دم‌دستی همچون تست نمونه کدها نیز باید دید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon