Primer: اپلیکیشنی جهت آموزش مفاهیم کسب‌وکار و مارکتینگ

Primer: اپلیکیشنی جهت آموزش مفاهیم کسب‌وکار و مارکتینگ

 

مدیران گوگل بر این باورند که وقتی مردم سراسر دنیا به موفقیتی دست می‌یابند، این شرکت هم در موفقیت ایشان سهیم است و یکی از رسالت‌هایی که این غول فناوری برای خود در نظر گرفته این است که به کارآفرینان، کسب‌وکارهای مختلف و همچنین استارتاپ‌ها کمک کند تا وارد حوزه‌های جدیدی شده و کسب درآمد کنند. در عین حال، مدیران این شرکت خوب می‌دانند که کسب مهارت در حوزه‌های جدید کار نسبتاً زمان‌بری است به‌ خصوص زمانی که علاقمندان بخواهند به شکلی خلاقانه اقدام به بازاریابی خدمات یا محصولات خود کنند که در همین راستا شرکت گوگل تیمی از بازاریابان خود را به خدمت گرفته تا سرویسی ایجاد کنند که مدیران سایر کسب‌وکارها بتوانند از آن استفاده کرده و به موفقیت برسند.

Primer سرویسی است که از آن طریق می‌توانید برای کسب دانش در زمینهٔ کسب‌وکار و سایر حوزه‌های مربوطه در هر زمان و هر مکانی استفاده نمایید به طوری که اگر صرفاً روزی ۵ دقیقه زمان داشته باشید، می‌توانید از درس‌های کوتاه اما مفید اپلیکیشن پرایمر نهایت استفاده را ببرید.

Primer شامل چه دوره‌های آموزشی است؟
آموزش‌های مختلفی در دسترس علاقمندان این اپلیکیشن قرار داد که به صورت آفلاین می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

- برندسازی
- ایمیل مارکتینگ
- دیجیتال مارکتینگ
- رسانه‌های اجتماعی
- بازاریابی محتوا
- تجربهٔ کاربری
- استارتاپ و کسب‌وکار

جهت دانلود اپلیکیشن پرایمر گوگل، می‌توانید به گوگل پلی استور یا اپل استور مراجعه نمایید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon