تغییر نام شرکت Stack Exchange به Stack Overflow

تغییر نام شرکت Stack Exchange به Stack Overflow

Stack Exchange که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد، به مجموعه ای از بیش از ۱۴۰ شبکه ی پرسش و پاسخ گفته می شود که Stack Overflow هم یکی از آن ها است (البته این سایت نیازی به معرفی برای برنامه نویسان ندارد!) در یک کلام، مجموعه سایت های شرکت استک اکسچنج یکی از دوست داشتنی ترین سایت ها برای برنامه نویسان قلمداد می شوند چرا که به راحتی از طریق این سایت ها می توانند پاسخی برای مشکلات خود در برنامه نویسی در سایت های زیر شاخه ی استک اکسچنج به خصوص استک اورفلو بیابند. پس از تغییر نام شرکت گوگل به الفبا، حال نوبت به تغییر نام شرکت Stack Exchnge رسیده است که در این مقاله قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. با سکان آکادمی همراه باشید.

مدیران شرکت استک اکسچنج تصمیم گرفته اند تا نام مجموعه سایت های این شرکت را به Stack Overflow که پیش از این نام یک از زیر شاخته های Stack Exchange بود تغییر دهند. لوگوی این شرکت نیز قرار است تغییر کند اما نه خیلی زیاد! 

زمانی که مدیران این شرکت به دنبال یک نام برای استارتاپ خود بودند، نام Stack Exchange را انتخاب کردند چرا که قصد ایشان ساخت شبکه هایی برای Q&A یا پرسش و پاسخ بود و چنین نامی به معنای واقعی کلمه گویای ماهیت شرکت و سایت های زیر مجموعه ی آن بود. اما در ادامه ی مسیر، مدیران این شرکت تصمیم گرفتند تا وارد حوزه های دیگر مرتبط با توسعه دهندگان و برنامه نویسان شوند که از آن جمله می توان به فضایی برای ورود برنامه نویسان و فریلنسرها به بازار کار اشاره کرد و نتیجه این شد که Stack Overflow Careers را طراحی کردند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon