Gravit: مجموعه ابزارهای ابری برای طراحان گرافیک

Gravit: مجموعه ابزارهای ابری برای طراحان گرافیک

Gravit پلتفرمی است برای طراحی و مشارکت در کارهای گروهی که قابلیت‌های گوناگونی نظیر طراحی، پیاده‌سازی نمونهٔ اولیه و مشارکت در اجرای پروژه‌های طراحی را در اختیار دیزاینرها می‌گذارد. 

Gravit Cloud
این ابزار فضایی ابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا نمونه‌ کارهای خود را در فضای اختصاصی کلود ذخیره ساخته سپس از هر کجای دنیا و از طریق هر دیوایسی به آن دسترسی داشته باشند.

Gravit Designer
این ابزار به منزلهٔ نرم‌افزای تمام و کمال برای طراحی وکتور است به طوری که از یک رابط کاربری ساده و در عین حال مشابه نرم‌افزارهای گروه ادوبی همچون فتوشاپ و ایلاستریتور برخوردار است که این اطمینان را حاصل می‌کند تا کاربر با منحنی یادگیری کم‌شیبی در حین استفاده از آن مواجه گردد. Gravit Designer یک نرم‌افزار کراس‌پلتفرم است به طوری که برای ویندوز، لینوکس و مک در دسترس بوده مضاف بر اینکه از طریق مرورگر هم قابل‌استفاده است.

Gravit Klex
در طراحی این ابزار از همان موتور رندرینگ Gravit Designer استفاده شده است اما در عین حال اپلیکیشن تا حد ممکن سَبک شده تا پروسهٔ استفاده از آن تا حد ممکن تسهیل گردد به طوری که از این ابزار می‌توان برای طراحی بنرهای تبلیغاتی، سربرگ، پوستر و ... استفاده کرد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon