Vim Keyboard Cover: کاور کیبورد اختصاصی برای ادیتور ویم

Vim Keyboard Cover: کاور کیبورد اختصاصی برای ادیتور ویم

اگر برنامه‌نویس باسابقه‌ای باشید، به احتمال خیلی زیاد نام ویرایشگر متن VIM را شنیده باشید. گرچه این ادیتور قدرتمند است، اما در بین برنامه‌نویسان به پیچیدگی شهره است و همین باعث شده تا ایشان برای شروع کار با این ادیتور مجبور شوند به دنبال یافتن آموزش‌های متعددی باشند. به دلیل پیچیده بودن این ویرایشگر و نیاز به زمان زیاد برای یادگیری کار با آن، شرکتی در منچستر که کاورهای کیبورد تولید می‌کند تصمیم گرفته است تا کمی از سختی‌ کار با این ادیتور بکاهد.

Vim Keyboard Cover یک کاور سیلیکونی است که بر روی کیبورد مک‌بوک جای می‌گیرد به طوری که کلماتی روی هر کلید نوشته شده است که نشانگر وظیفه و کار آن کلید در ادیتور ویم است (این کاور برای مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو رتینا و مک‌بوک پرو با تاچ‌بار در دسترس است.) 

بعد از قرار دادن کاور روی کیبورد، کافی است به متن‌های نوشته شده بر روی کلیدها نگاه کنید تا به راحتی بتوانید با این ادیتور کار کنید. البته شاید برای کارهای پیچیده‌تر باز هم نیاز باشد که به آموزش‌ها و راهنمایی‌های آنلاین روی بیاورید؛ اما مطمئناً کارهای معمولی و مقدماتی در این ادیتور توسط این کاور برای دولوپرها آسان خواهد شد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon