Hire: سرویسی از گوگل جهت کمک مدیریت منابع انسانی

Hire: سرویسی از گوگل جهت کمک مدیریت منابع انسانی

Hire یکی از سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرایند استخدام نیروهای خود را مؤثرتر مدیریت کنند. در حقیقت، هایر یک سرویس جامع مدیریت منابع انسانی در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد که کاملاً با G Suit ادغام شده تا مدیران منابع‌ انسانی راحت‌تر بتوانند با متقاضیان جویای کار ارتباط برقرار کرده و به راحتی آن‌ها را در طول فرایند مصاحبه و جذب رصد کنند.

G Suite گوگل چیست؟
اگر خیلی ساده بخواهیم تعریف کنیم، به‌ طورکلی منظور از G Suite مجموعه ابزارهای گوگل من‌جمله Gmail ،Docs ،Drive ،Sheets ،Forms ،Sites ،Calendar و غیره است که افراد و گروه‌ها را در بستر کلود با یکدیگر مرتبط می‌سازد و به‌ نوعی می‌توان گفت که یکی از منابع اصلی درآمدزایی شرکت آلفابت، شرکت مادرِ گوگل، همین G Suite است.

Google Jobs: موتور جستجوی تخصصی مشاغل سرویسی از گوگل است که در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک موتور جستجو تخصصی مشاغل در آمریکا آغاز به کار کرد. این سرویس روی انواع مشاغل، از کارهای خدماتی گرفته تا کارهای حرفه‌ای و سطح بالا، متمرکز است. همچنین این سرویس با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در تلاش است تا نتایج دقیق‌تری را در اختیار کسانی که به دنبال یک شغل جدید هستند قرار دهد اما سرویس Hire به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا متقاضیان جویای کارشان را مدیریت کنند. به گفتهٔ گوگل: 

Hire و G Suit ساخته شده‌اند تا به‌ خوبی با هم کار کنند و از همین روی اعضای دپارتمان منابع انسانی شرکت‌ها به جای اینکه وقت گرانبهای خود رو صرف کپی‌پیست کردن داده‌ها در میان ابزارهای مختلف کنند، قادر خواهند بود تا بر روی اولویت‌های بالاتر خود تمرکز کنند؛ به عبارتی، هایر قرار است به کسب‌وکارها کمک کند تا جستجوی متقاضیان به‌ صورت دستی را از بروکراسی اداری خود حذف کنند.

آشنایی با قابلیت‌های سرویس Hire
پیش از این گفتیم که هایر با استفاده از هوش مصنوعی پروسهٔ جذب و استخدام نیرو را برای کسب‌وکارهای مختلف تسهیل می‌کند. به طور کلی، برخی از بارزترین ویژگی‌های این سرویس عبارتند از:

- ثبت فرصت‌های شغلی در دیگر سایت‌ها
- مدیریت منابع انسانی
- قابلیت چت آنلاین
- تمپلیت‌های اختصاصی برای Gmail
- مدیریت مصاحبه‌ها از طریق Google Calendar
- قابلیت جستجوی پیشرفته در میان اطلاعات کاندیداها
- دریافت گزارش به منظور تحلیل فرایند جذب نیرو

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon