معرفی چند جایگزین برای Skype

معرفی چند جایگزین برای Skype

Skype یک نرم‌افزار کاربردی است که امکان انجام تماس اینترنتی را به صورت صوت و تصویری برای کاربران فراهم می‌کند. بسیاری معتقدند که اپلیکیشن اسکایپ یک ابزار ارتباطی مناسب برای گفتگو با دوستان است اما در عین حال خبر خوب این است که اپلیکیشن‌های ارتباطی زیادی وجود دارند که جایگزین‌های معتبری برای این محصول معروف مایکروسافت هستند که در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

GoToMeeting
همان‌طور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، کاربرد آن در زمینهٔ تنظیم قرارهای ملاقات است و انجام این کار را بسیار آسان می‌کند. ویژگی‌های کاربردی دیگری از جمله اشتراک‌گذاری صفحه، چت‌روم‌های شخصی، قابلیت ضبط ملاقات‌ها و اشتراک‌گذاری آن‌ها با سایر کسانی که قادر به شرکت در ملاقات‌ها نیستند، در این اپلیکیشن وجود دارد. 

Zoho Meeting
چندین ویژگی وجود دارد که Zoho Meeting را به طور خاص جایگزین قابل‌توجهی برای اسکایپ می‌سازد. این اپلیکیشن ویژگی‌های کاربردی زیادی نظیر تلفن اینترنتی، گفتگوی ویدئویی و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را دارد.

Cisco WebEx
این سرویس تمرکز زیادی روی تماس ویدئویی با کیفیت HD دارد و با یک ویژگی کلیدی که قابلیت نمایش چندین صفحه در یک زمان است، همراه می‌باشد. همچنین گزینه‌های ضبط صوتی و تصویری و نیز یادآوری، یادداشت‌برداری و ابزار تختهٔ مجازی در آن موجود می‌باشد (ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش این سرویس به شما اجازه می‌دهد به جای تمام دسکتاپ، اپلیکیشن‌های خاصی را روی صفحه به اشتراک بگذارید).

Join.me
در حالی که برای عرضهٔ Join.me در بازار، آن را به عنوان یک محصول ساده که استفاده از آن فوق‌العاده آسان است معرفی می‌کنند، اما در حقیقت این محصول به ویژگی‌هایی از خود می‌بالد که برای رقابت با رقبای پیچیده‌تر در آن جای گرفته‌اند. در واقع، این محصول تلفن اینترنتی، قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه و ویژگی‌های انتقال فایل به علاوهٔ قابلیت ضبط، گفتگو با چندین نفر در آن واحد، پلاگین‌های تقویم و چت‌روم‌های شخصی به همراه اپلیکیشن‌های یکپارچهٔ موبایلی را دارا است. به طور کلی، این محصول اپلیکیشنی با ویژگی‌های کاملی است که حتی برای کاربران تازه‌کار تکنولوژی هم مناسب است.

Aircall
تلفن اینترنتی Aircall یک روش عالی است که از طریق آن می‌توانید روش ارتباطی خود با مشتریانتان را تسهیل کنید. Aircall مجموعه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد؛ از امکان استفاده از شماره تلفن‌های محلی گرفته تا زنجیروار کردن تماس‌های تلفنی بین اعضای تیم و گزینهٔ صندوق پست مشترک که از طریق آن چندین کارمند می‌توانند به پیام‌های صوتی دسترسی داشته باشند.

Phone.com
این سرویس بیشتر مبتنی بر تلفن اینترنتی است تا گفتگوی ویدئویی و متمرکز بر ارائهٔ یک سرویس با ویژگی‌های غنی و کامل کنفرانس تلفنی برای کسب‌وکار شما است. ویژگی‌های نوآورانه شامل کنفرانس تلفنی با چندین نفر، پیام‌های اس‌ام‌اس به شمارهٔ ثبت شدهٔ شما، امکان ارسال/دریافت فکس از طریق حساب کاربری و یکپارچه‌سازی با اپلیکیشن موبایلی این سرویس که به شما این امکان را می‌دهد تا گفتگوی گروهی را آغاز کنید.

8×8
این سرویس به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک رابط کاربری ساده، به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ارائه دهید. 8×8 یک اپلیکیشن مبتنی بر تلفن اینترنتی با ویژگی‌های کامل است که چیزی فراتر از سرویس تماس تلفنی را ارائه می‌کند. 8×8 همچنین در کلاس ردهٔ اول کنفرانس وب، فکس و یکپارچه‌سازی موبایلی قرار دارد و از نظر این ویژگی‌ها، سرویسی برجسته است.

RingCentral
این سرویس یک جایگزین مبتنی بر صوت برای اسکایپ است که قابلیتی حرفه‌ای را برای استفاده از تلفن اینترنتی در ارتباطات تجاری شما ایجاد می‌کند. این محصول در کنار استفادهٔ آسان، بر امنیت نیز تأکید دارد و متمرکز بر تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی و کنفرانس است.

آیا به غیر از موارد فوق، سرویس‌های دیگری می‌شناسید که بتوان به عنوان جایگزین Skype از آن‌ها استفاده نمود؟ نظرات، دیدگاه‌ها و تجربیات خود را با دیگر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon