چگونه در Dropbox فضای رایگان بیشتری به دست آوریم؟

چگونه در Dropbox فضای رایگان بیشتری به دست آوریم؟

Dropbox یکی از مشهورترین ارائه‌دهندگان سرویس‌های نگهداری اطلاعات ابری در سطح جهان است و ابزار مناسبی برای نگاه‌داری عکس‌، فایل‌های ویدیویی، میزبانی سایت‌های استاتیک و حفظ و نگاه‌داری و به اشتراک گذاری فایل‌هایی با فرمت‌های گوناگون با دوستان و همکاران می‌باشد. اما در عین حال فضای رایگان اولیه‌ای که این پلتفرم در اختیار کاربران می‌گذارد فقط 2 گیگابایت است و نیاز به توضیح نیست که برای اکثر کسانی که بیشتر با اینترنت سر و کار دارند این مقدار فضا کافی نیست که در همین راستا در ادامه ترفندهایی را آموزش خواهیم داد که با انجام آن‌ها می‌توانید به سرویس دراپباکس کمک کنید تا توسعه یافته و در ازای این کار، فضای رایگان بیشتری در اختیار بگیرید.

کامل کردن مراحل اولیهٔ شروع به استفاده از سرویس
با انجام این کار، 250 مگابایت فضای رایگان بیشتر در اختیار خواهید گرفت. بیشتر کاربرانی که از Dropbox استفاده کرده‌اند، نیم‌نگاهی به بخش Get Started داشته‌اند که شامل اصول اولیهٔ استفاده از این سرویس است. با کامل کردن 5 مرحله از این 7 مرحله که نحوهٔ تنظیم کردن Dropbox برای استفاده در کامپیوتر و موبایل را به شما می‌آموزد، 250 مگابایت به عنوان جایزه از Dropbox دریافت خواهید کرد.

برقراری ارتباط با اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی
در صورتی که تمایل به برقراری ارتباط با اکانت فیسبوک خود داشته باشید، 125 مگابایت، برقراری ارتباط با اکانت توییتر، 125 مگابایت و چنانچه صفحهٔ توییتر Dropbox دنبال کنید، 125 مگابایت بیشتر دریافت خواهید نمود.

در مورد اینکه چرا Dropbox را دوست دارید نظر بدهید
به تیم اجرایی Dropbox در مورد این که چرا سرویس ابری آنها را دوست دارید و انتخاب کرده‌اید بگویید و Dropbox هم در ازای آن به شما 125 مگابایت فضای رایگان می‌دهد.

Dropbox را به دوستان‌تان معرفی کنید
به ازای هر دوست‌تان، 500 مگابایت فضای رایگان دریافت می‌کنید (تا سقف 16 گیگابایت). اگر دوستان زیادی دارید که قبلاً از Dropbox استفاده نمی‌کردند، این روش به کارتان خواهد آمد. با استفاده از لینک‌های اختصاصی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، دوستان‌تان را دعوت کنید و در ازای هر دعوتی که به عضویت در Dropbox منجر شود، 0.5 گیگابایت فضای رایگان دریافت می‌کنید که سقف آن 16 گیگابایت است (یعنی 32 دوست).

ایمیل‌های‌تان را با Mailbox مدیریت کنید
Mailbox یک اپلیکیشن ایمیل ساده و پرسرعت از Dropbox است. پس از ثبت‌نام، Mailbox را دانلود کنید و برای دریافت، ارسال و مدیریت ایمیل‌های‌تان از آن استفاده کنید. این کار 1 گیگابایت فضای رایگان به اکانت‌تان می‌افزاید.

از Carousel استفاده کنید
اگر از سیستم‌های ذخیره‌سازی ابری برای نگاه‌داری عکس‌های‌تان استفاده می‌کنید، باید استفاده از Carousel را شروع کنید. یک گالری عکس از Dropbox برای نگاه‌داری تصاویر و فایل‌های ویدیویی شما و راهی زیباتر، آسان‌تر، سریع‌تر و جامع‌تر برای نمایش آنها است. پس استفاده از Carousel را شروع کنید و 3 گیگابایت فضای رایگان دیگر بگیرید.

نتیجه‌گیری
آنچه در بالا اشاره کردیم، روش‌هایی بودند که به کمک آنها می‌توانید فضای بیشتری در Dropbox داشته باشید بدون اینکه یک ریال هزینه کنید. اگر فضای رایگان به دست آمده با استفاده از این روش‌ها برای‌تان کافی نیست، ۳ روش دیگر وجود دارد که می‌توانید از آنها برای افزایش فضای اختصاص داده شده به خودتان استفاده کنید اما این در حالی است که این روش‌ها برایتان هزینه خواهند داشت!

فایل‌های اضافه را پاک کنید: باید برای این کار زمان بگذارید و شاید مجبور شوید چیزهایی را پاک کنید که مایل به دورانداختن آنها نیستید. خودتان را از شر فایل‌های جاگیری که دیگر به کارتان نمی‌آید خلاص کنید. فایل‌های پشتیبان را می‌توانید در هارد اکسترنال ذخیره کنید و یا آنها را پاک کنید.

مشترک Dropbox Pro شوید: در حالت Dropbox Pro یک ترابایت فضای اختصاصی انتظارتان را می‌کشد. اما قبل از اینکه اکانت‌تان را ارتقا دهید، اطمینان حاصل کنید که آیا واقعاً به این حجم از فضای اختصاصی نیاز دارید یا خیر. چرا که برای‌تان چند دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

از امکان Dropbox for Business استفاده کنید: اگر شرکت‌تان هزینهٔ این کار را تأمین می‌کند، می‌توانید از این امکان استفاده کنید که فضای ذخیره‌سازی نامحدودی را در اختیار شما می‌گذارد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon