پنج شغل رویایی برای عاشقان حوزه فناوری!

پنج شغل رویایی برای عاشقان حوزه فناوری!

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که نیازمند افراد حرفه ای و ماهر، سخت کوش و خلاق است. در سال های اخیر، میزان تقاضا و گرایش به رشته های مرتبط با فناوری بیشتر و بیشتر شده است. آیا همه این افراد در جایگاه شغلی مورد نظر خودشان مشغول به فعالیت هستند و یا آرزوهای دیگری در سر دارند؟ اگر به دنبال یافتن پنج شغل رویایی که هر متخصص فناوری عاشق آن است می باشید، با وبلاگ سکان آکادمی همراه گردید!

مسئول تست کنترل کیفیت بازی های رایانه ای و اپلیکیشن ها
تصورش را بکنید آخرین نسخه بازی های روز دنیا در اختیار شما باشد، شغلی که با آن بتوانید در جریان آخرین اخبار بازی های دنیا قرار بگیرید و حتی مشغول تست کردن این بازی ها بشوید!

تست بازی های کامپیوتری و بررسی کنترل کیفی بازی ها یکی از مشاغل رویایی است که شاید هر کسی که عاشق تکنولوژی است دوست داشته باشد در آن جایگاه مشغول به فعالیت شود. این افراد باید آخرین نسخه بازی ها را مورد تست کنترل کیفیت قرار بدهند و اشکالات احتمالی آنها را استخراج کنند تا بازی بتواند روانه بازار شود. جالب نیست؟ بازی کنید و پول در بیاورید و در عین حال در جریان آخرین نسخه بازی ها هم قرار بگیرید! البته این را هم بگویم ، چنین فردی باید مهارت بسیار بالایی در بازی کردن داشته باشد و از نظر حواس پنج گانه خصوصا از نظر بینایی فردی قوی باشد که در این صورت می تواند قبل از هر کس دیگری با جدیدترین گیم ها بازی کند.

طراح و توسعه دهنده وب سایت
این فرد مسئول همه چیز در یک وب سایت است. طرح بندی، فونت ها، تصاویر، فیلم ها و همه چیز یک سایت تحت نظارت این فرد است. این افراد یا به صورت تک نفره و یا در یک تیم کاری ، مشغول فعالیت می شوند. این افراد گاهی قراردادهای تمام وقت، گاهی نیمه وقت و گاهی هم قراردادهای پروژه ای می بندند و این در حالی است که در برخی از کشورهای دنیا حقوق و درآمد چنین افرادی بسیار بالا است!

هکرهای کلاه سفید
اگر تخصص خوبی در هک کردن دارید شغل های درآمدزایی منتظر شما است. خیلی از شرکت های بزرگ، چنین افراد هکری را استخدام می کنند تا به هک کردن مجموعه شان بپردازد و باگ های امنیتی سازمان و شرکت مربوطه را استخراج کنند. در چنین وضعیتی، این هکرها در اصل کاری اخلاقی انجام می دهند و علاوه بر این که درآمد خوبی به دست می آورند، باگ های امنیتی سازمان مربوطه را هم استخراج می کنند و سازمان خود را در برابر هکرهای کلاه سیاه حفظ می کنند.

تحلیل گر حوزه گجت ها در فناوری
هر روز مردم با محصولات مختلفی در بازار مواجه می شوند و یک فرد متخصص باید بتواند به شکل مناسبی این فناوری های نوین را با هم مقایسه کند و نتیجه تحلیل و بررسی خودش را در اختیار بازار قرار بدهد. کار ساده ای نیست شما باید منصفانه به بررسی گجت ها، برنامه ها و سیستم های مختلف بپردازید، آنها را با هم مقایسه کنید و نقاط ضعف و قوت  آنها را مشخص کنید و در نهایت درآمد خیلی خوبی برای خودتان بدست بیاورید. این یک کار حرفه ای و پر درآمد است که باید برایش زحمت زیادی بکشید!

توسعه دهندگان بازی
یکی از جذاب ترین مشاغل حوزه فناوری، مربوط به افرادی است که به توسعه گیم برای کنسول های بازی، کامپیوترها، تلفن های همراه و و تبلت ها می پردازند. این افراد خلاق مسائل را خوب می بینند و طرحی برای توسعه ارائه می دهند. اگر طرح مورد استقبال بازار قرار بگیرد، برد با توسعه دهندگان بازی خواهد بود. شغلی جذاب و مهیج و در عین حال محلی برای عملیاتی کردن خلاقیت های فردی!

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon