Mapkit: ابزاری برای پیاده‌سازی گوگل‌مپ در وب‌سایت‌

Mapkit: ابزاری برای پیاده‌سازی گوگل‌مپ در وب‌سایت‌

Mapkit یک سایت بسیار کارآمد برای وب‌مسترهایی است که قصد دارند از نقشه‌های گوگل در سایت خود استفاده کنند. علاقمندان می‌توانند با استفاده از خدمات این سایت، در کمتر از چند دقیقه نقشه‌های سفارشی مورد نظر خود را ایجاد کرده و در سایت اِمبِد نمایند.

این سرویس به طراحان سایت امکان دسترسی به API گوگل مپ را تحت فرمت What You See, Is What You Get یا به اختصار WYSIWYG می‌دهد و این بدان معنا است که شما خروجی هر آنچه را که ببینید، دریافت خواهید کرد. نکتهٔ دیگری که در مورد Mapkit وجود دارد این است که می‌توانید به راحتی برای نقشهٔ خود از تِم‌های متنوعی که از پیش طراحی شده استفاده نموده و با استفاده از این تِم‌ها خواهید توانست جلوهٔ زیبایی به نقشه‌های خود بیافزایید.

Mapkit به شما امکان ساختن نقشه‌های سفارشی بدون نیاز به هیچ‌گونه دانشی در مورد API گوگل مپ را می‌دهد. به عبارت دیگر، اصلاً نیازی نخواهید داشت تا در مورد مسائل فنی‌ آگاهی داشته باشید. رابط کاربری این سایت بسیار ساده بوده و به راحتی قابل استفاده است که از جمله قابلیت‌های کلیدی‌اش می‌توان به استفاده از کنترلرهای زوم، کنترلر مقیاس و قابلیت درگ کردن اشاره کرد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon