NASA قرار نیست هیچ اخباری دربارهٔ موجودات فرازمینی منتشر کند!

NASA قرار نیست هیچ اخباری دربارهٔ موجودات فرازمینی منتشر کند!

چند روز گذشته برای علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان اخبار مربوط به فرازمینی‌ها و موجودات فضایی، روزهای هیجان‌انگیز و سردرگم‌کننده‌ای بوده‌ است چراکه یک گروه هکری موسوم به Anonymous با انتشار ویدیویی که در آن ادعا کرده بودند ناسا قرار است اطلاعاتی را دربارهٔ فرازمینی‌ها منتشر کند، حسابی سروصدا به‌ پا کردند!

حتماً برایتان این سؤال پیش آمده که این گروه برای انتشار چنین خبری بر چه چیزی استناد کرده بودند؟ که خب باید گفت تمام این‌ها با استناد و استفاده از نقل قول‌ها و صحبت‌های دکتر Thomas Zubuchen، سرپرست مأموریت‌های علمی ناسا بوده‌ است (برای اطلاع از جزئیات این خبر، به مقالهٔ Anonymous ادعا می‌کند که NASA قرار است شواهدی از وجود آدم فضایی‌ها را منتشر کند! مراجعه نمایید). او اعلام کرده‌ بود:

با تمام این فعالیت‌هایی که در رابطه با جست‌وجوی حیات در مناطق مختلف بسیاری صورت گرفته، ما در آستانهٔ دستیابی به یکی از ژرف‌ترین و بی نظیرترین کشفیات تاریخیم!

این گروه هکری که متشکل از فعالان حقوق‌بشر و هکرها است، هفتهٔ پیش ویدیوی مربوط به حیات فرازمینی‌ها در یوتیوب را منتشر کرده و با استناد به چنین گفته‌هایی اظهار کرده که ناسا قرار است اطلاعاتی در مورد فرازمینی‌ها منتشر کند که خب وایرال شدن و پربازدید شدن چنین ویدیویی در فضای مجازی دور از انتظار نبوده و پس از انتشار آن، همه مشتاقانه منتظر دریافت اخباری در این باره از سوی ناسا بوده‌اند!

شاید این جو به‌وجود آمده خیلی هم دور از انتظار نبوده باشد! مردم به چنین اخباری علاقه‌مندند و همیشه هم فکر می‌کنند چیزهایی هست که از آن‌ها پنهان می‌شود! به همین دلیل با چنین حرکت‌هایی ذوق و شوق‌شان برانگیخته می‌شود!

در همین راستا، دکتر Thomas Zubuchen برای برطرف کردن این سوء‌تفاهم، توییتی را در صفحهٔ توییترش با این مضمون منتشر کرد که «برخلاف اخبار و گزارشات، هیچ اطلاعیه‌ای در مورد فرازمینی‌ها قرار نیست از سوی ناسا منتشرشود.» احتمالاً این موضوع درس عبرتی برای کارکنان ناسا خواهد شد تا از این به بعد، اخبار را محتاطانه‌تر اعلام کنند که موجب کج‌فهمی و برداشت دوپهلو نشود!

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon