Anonymous ادعا می‌کند که NASA قرار است شواهدی از وجود آدم فضایی‌ها را منتشر کند!

Anonymous ادعا می‌کند که NASA قرار است شواهدی از وجود آدم فضایی‌ها را منتشر کند!

گروه هکتیویست معروف Anonymous، ویدیویی منتشر کرده‌ و در آن ادعا کرده‌ که NASA قرار است اطلاعاتی راجع به کشفیاتش دربارهٔ فرازمینی‌ها را منتشر کند. این ویدیو حاوی اظهارات و توییت‌های متخصصین و کارشناسانی مانند Thomas Zurbuchen، سرپرست ماموریت‌های علمی ناسا می‌باشد اما نکته اینجا است که ادعای آن‌ها خیی قابل‌استناد نیست چراکه احتمالاً این گروه هکرِ موسوم به «گروه هکرهای ناشناس» سعی کردند با اطلاعات ناقضی که داشته‌اند، یک حرکت هوشمندانه بزنند!

ویدیوی مربوط به حیات فرازمینی‌ها در یوتیوب که اخیراً منتشر شده و خیلی هم مورد بازدید قرار گرفته و وایرال شده، عنوان کرده که ناسا قرار است اطلاعاتی را دربارهٔ حیات فرازمینی‌ها منتشر کند؛ این ویدیو احتمالاً توسط یک کانال یوتیوبی مربوط به گروه Anonymous منتشر شده‌ است.

اگر راجع به گروه Anonymous اطلاع ندارید، بایستی گفت که این گروه یک شبکهٔ بین‌المللی متشکل از فعالان حقوق‌بشر و هکرها است که در سال ۲۰۰۳ تشکیل شده‌ است؛ این گروه حملات سایبری بسیاری را انجام داده و در مورد موضوع درحال بحث هم ادعا کرده ناسا قرار است به‌زودی به شواهدی دربارهٔ حیات فرازمینی‌ها دست پیدا کند.

نکتهٔ جالب اینجا است که در این ویدیو، این گروه به بیان یک سری نقل‌قول‌ها و اشارات مستقیم به حرف‌های دانشمندان ناسا پرداخته و این سخنان را به‌عنوان شاهد مثالی برای ادعاهایشان درنظر گرفته‌ است. به‌عنوان مثال، Thomas Zurbuchen، معاون مدیر کل امور مأموریت‌های علمی ناسا در ۲۶ آوریل در یک سخنرانی گفته:

ما در آستانهٔ دستیابی به یکی از ژرف‌ترین و بی‌نظیرترین کشفیات تاریخیم!

همچنین مأموریت ناسا موسوم به Kepler که به کشف ۲۱۶ اگزوپِلَنِت (سیاره‌هایی که خارج از منظومهٔ شمسی به دور ستاره‌‌هایی غیر از خورشید می‌گردند) در یک ناحیهٔ قابل‌حیات انجامیده، احتمالاً گواهی دیگری بر کج‌فهمی این گروه است. در مورد آن مأموریت هم Thomas Zurbuchen توییتی را با این مضمون ارسال کرده که اطلاعات به‌دست آمده از مأموریت Kepler به ما نشان داده‌ که اکثر ستارگان حداقل یک سیاره دارند؛ آیا ما تنها هستیم؟

این گروه، از این اظهارات و بیانات به‌عنوان منبعی برای ساخت کلیپ‌شان استفاده کرده‌اند و بر این امر تأکید کرده‌اند که مطمئناً فرازمینی‌ها به زودی کشف خواهند شد؛ اما باید گفت که در واقع این‌گونه اظهارات و سخنان باتوجه به امکان وجود فرم دیگری از حیات در جای دیگری از فضا عنوان شده و منظورشان این نبوده که ۱۰۰ درصد چنین امکانی وجود دارد بلکه فقط حدس و گمان‌هایی برپایهٔ مشاهدات هستند.

در این ویدیو کلیپ، این گروه خاطر نشان کرده‌اند که افراد بسیاری ادعا کرده‌اند که بشر تا همین الان هم با موجودات فضایی ارتباط برقرار کرده‌ است! آن‌ها عنوان کرده‌اند که ناسا کتابی تحت عنوان «باستان شناسی، انسان شناسی و ارتباطات میان سیاره‌ای» دارد و از آن به‌عناون سازوکاری برای برقراری ارتباط با موجودات فضایی استفاده می‌کند.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این گروه هکتیویست (هکتیویست به‌اصطلاح کسانی هستند که از کامپیوتر و شبکه‌های کامپیوتری به‌منظور اعتراض، اهداف سیاسی و مسائلی این‌چنینی استفاده می‌کنند.) تا حدودی هم درست می‌گویند و حق دارند چراکه ناسا قرار است واقعا اطلاعاتی را در مورد فرازمینی‌ها اعلام کند.

شاید ما تا ۱۰ الی ۱۲ سال‌ آینده به اطلاعات کامل و دقیقی راجع به موجودات فضایی دست یافتیم و شاید پس از آن هم یاد گرفتیم که چگونه با آن‌ها در یک سیاره همزیستی کنیم! هیچ‌کس از معجزات و شگفتی‌های علم و چیزهایی که قرار است در آینده به ما بنمایاند باخبر نیست!

نظر شما چیست؟ آیا موجودات فضایی واقعاً وجود دارند و اگر وجود دارند، ما به این زودی‌ها قادر به برقراری ارتباط با آن‌ها خواهیم بود؟ آیا ناسا اطلاعات مربوط به آن‌ها را بر افراد عادی نمایان می‌سازد؟ نظرات خود را در این‌باره با ما و دیگر کاربران سکان آکادمی به اشتراک بگذارید!

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon