Simul: ورژن کنترلی مخصوص نرم‌افزار Microsoft Word

Simul: ورژن کنترلی مخصوص نرم‌افزار Microsoft Word

Simul ابزاری است که امکان مدیریت پیشرفتهٔ اسناد مانند ایجاد شاخه (Branching)، ادغام (Merging) و مقایسهٔ نسخه‌های مختلف اسناد Word را برای‌تان فراهم می‌کند. به‌ عبارت دیگر، چیزی مانند Git است که برای پروژه‌های نرم‌افزاری استفاده می‌شود ولی برای فایل‌های مایکروسافت وُرد.

هر تغییری ثبت خواهد شد
کاربران امکان کار به‌ صورت هم‌زمان روی یک داکیومنت را دارند ضمن اینکه امکان بازبینی در تغییرات نیز به‌ راحتی فراهم شده است. هرگاه کانفلیکتی بین نویسندگان یک فایل پیش بیاید (به این معنی که شخصی در حال ویرایش یک سند است و شخص دوم نیز قصد ویرایش همان سند را داشته باشد)، به‌ طور خودکار یک به اصطلاح بِرنچ (شاخه) جدید ایجاد شده سپس می‌توان این نسخه‌ها را با استفاده از ویژگی Track Changes موجود در مایکروسافت ورد، با یکدیگر ادغام نمود.

تغییرات را به‌ طور دقیق مشاهده کنید
مهم نیست ویژگی Track Changes اسنادتان در ورد فعال باشد یا خیر بلکه هر تغییری که در محتوای اسنادتان انجام شود را به‌ طور واضح مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید دو نسخهٔ مختلف از یک سند را با هم مقایسه کنید تا از تغییرات انجام‌شده در طول زمان مطلع گردید به طوری که با استفاده از این فیچر، دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن تغییرات یک سند، آن را زیر و رو کنید.

یکپارچگی با نرم‌افزار Word
با یک کلیک می‌توانید اسنادتان را در Microsoft Word باز کنید. در واقع، وقتی سندی را ذخیره می‌کنید، تغییرات‌تان به‌ طور خودکار با Simul مطابقت داده خواهند شد؛ بنابراین با این ابزار، دیگر نیاز نیست اسنادتان را در مکان‌های مختلفی ذخیره کنید.

فایل‌های‌تان را مستقیماً از SharePoint وارد کنید
با این سرویس، می‌توانید مستقیماً از پروژه‌های شِرپوینت خود اقدام به ویرایش اسناد کنید. همچنین می‌توانید خروجی نسخه‌های اصلی و فرعی اسنادتان را مستقیماً در شِرپوینت قرار دهید تا هر تَسکی که مد نظر دارید را به انجام برسانید.

پلن‌ها و قیمت‌گذاری
نسخهٔ رایگان Simul اجازهٔ ساخت 25 سند به همراه  500 مگابایت فضای کلی ذخیره‌سازی را به شما می‌دهد اما این در حالی است که برای ارتقاء‌ قابلیت‌ها و فضای ذخیره‌سازی، باید از پلن‌های پولی استفاده نمایید (در ضمن توجه نمایید که برای استفاده از Simul، نیاز به کُپی اورجینال Microsoft Office یا Microsoft Office 365 خواهید داشت.)

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon