Who Is Hiring: وب‌ اپلیکیشنی برای جستجوی مشاغل تکنولوژی در سراسر جهان

Who Is Hiring: وب‌ اپلیکیشنی برای جستجوی مشاغل تکنولوژی در سراسر جهان

پیشرفت‌های بزرگی در مارکت جستجوی مشاغل ایجاد شده است که این پیشرفت در قسمت مشاغل تکنولوژی هم نفوذ کرده است. به طور کلی، منظور از مشاغل حوزۀ تکنولوژی مشاغلی مانند متخصصان Big Data ،DBA ،DevOp و Programming و سایر حوزه‌های مربوطه است.

Who Is Hiring سایتی است که با استفاده از آن می‌توان در تمام فیلدهای تکنولوژی، فرصت‌های شغلی در تمام دنیا را جستجو کرد. این وب اپلیکیشن از موقعیت جغرافیایی شما استفاده می‌کند و تمام موقعیت‌های شغلی مد نظر را در کشورتان به شما نشان می‌دهد (البته می‌توانید بر اساس موقعیت مکانی و یا فیلد شغلی خاصی شروع به سرچ کرده و محدود به کشور خود نباشید.)

Live Map Update یکی از قابلیت‌های این سایت است که اگر در کلان‌شهری یا نزدیک آن زندگی می‌کنید، حتماً دایره‌های بزرگی را در سایت می‌بینید که داخل‌شان شماره‌ای نوشته شده است که اگر کمی بیشتر زوم کنید، این دایره‌ها بر اساس لوکیشن از هم جدا می‌شوند و هر شماره نشان‌دهنده تعداد زیادی موقعیت شغلی در آن منظقه است.

لازم به ذکر است که این فرصت‌های شغلی از طریق API سرویس‌های مختلف جمع‌‌آوری شده‌اند و بیشترشان هم از قسمت Job Board وب‌سایت استک اورفلو است. گفته می‌شود که این وب‌سایت انقلابی در بخش جستجوی شغل ایجاد می‌کند چرا که می‌توان گفت خلاصه‌ای از تمام نیازهای جستجوی شغل آنلاین محسوب می‌گردد (برای استفاده از این سایت می‌توانید با اکانت گیت‌هاب، توئیتر یا فیسبوک در این سایت ثبت‌نام کنید.)

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon