Codemade: وب‌­سایتی مشابه Pinterest اما برای اشتراک‌گذاری پروژه­‌های تکنولوژی

Codemade: وب‌­سایتی مشابه Pinterest اما برای اشتراک‌گذاری پروژه­‌های تکنولوژی

اکثر دولوپرها از گیت‌هاب یا گیت‌لب برای به اشتراک‌گذاری کدهای خود استفاده می‌کنند، اما سؤال اینجا است که همین دولوپرها چه گزینه‌ای را برای به اشتراک‌گذاری پروژه‌های خود انتخاب می‌کنند؟ در این پست، به معرفی و بررسی وب‌سایتی می‌پردازیم که از نظر ظاهری مشابه Pinterest می‌باشد اما با محتوایی کاملاً متفاوت!

Codemade پلتفرمی رایگان مشابه Pinterest است که برای به اشتراک گذاشتن پروژه‌های مرتبط با حوزهٔ تکنولوژی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است که تکنولوژی به کار رفته در پیاده‌سازی پروژه‌ها مثل AI ،Nvidia ،Arduino ،Raspberry Pi و ... به عنوان دسته‌بندی‌های مختلف این سایت در نظر گرفته شده‌اند. امکان جستجوی پروژه‌ها بر اساس نام، ویژگی‌ها، میزان محبوبیت و یا فناوری به کار رفته در آن‌ها و یا حتی دولوپرهای آن‌ها، از جمله امکانات این وب‌سایت است.

بسیاری از پروژه‌های تکنولوژی وجود دارند که با چیپست‌های الکترونیکی ارزان‌قیمت قابل پیاده‌سازی هستند و از آن‌ها می‌توان برای آموزش کودکان و آشنایی آن‌ها با تکنولوژی و الکترونیک استفاده نمود و این در حالی است که در Codemade این فرصت را خواهید داشت تا با پروژه‌هایی از این دست آشنا شده و یا خودتان آن‌ها را توسعه داده و با دیگر دولوپرها به اشتراک بگذارید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon