شوخی هکرها در جشن فارغ‌التحصیلی مارک زاکربرگ در دانشگاه هاروارد!

شوخی هکرها در جشن فارغ‌التحصیلی مارک زاکربرگ در دانشگاه هاروارد!

پس از دوازده سال تأخیر، بالاخره Mark Zuckerberg سخنرانی جشن فارغ‌التحصیلی خود را در دانشگاه هاروارد در سال ۲۰۱۷ ارائه کرد! مارک زاکربرگ، که به واسطۀ تأسیس فیسبوک شناخته می‌شود، هیچ‌گاه دورۀ دانشگاهی‌اش را در هاروارد به اِتمام نرساند و در میانۀ راه از ادامۀ تحصیل انصراف داد تا با تمام قدرت بر روی پروژۀ عظیم توسعۀ فیسبوک فعالیت کند.

در گذشته بارها و بارها مشاهده کرده‌ایم که زاکربرگ، مانند خیلی افراد مشهور دیگر، دست‌مایۀ شوخی‌های اینترنتی قرار گرفته‌ و جالب است بدانید که در این جشن هم که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد، یک هکر به سراغ وی آمده و پیش از سخنرانی‌اش در هاروارد، سر شوخی را با او باز کرد!

این هکر وب‌سایت نشریۀ دانشجویی هاروارد به نام The Harvard Crimson را هدف قرار داد به طوری که قالب وب‌سایت را به‌ کلی عوض کرد و عکس‌هایی فتوشاپی از مارک زاکربرگ را در آن قرار داد. همچنین همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، تیترهایی را به قسمت اخبار این وب‌سایت اضافه کرد که هیچ‌کس از آن‌ها سر در نمی‌آورد که یکی از این تیترها حاوی متن A Million Dollars No Longer Cool Says MIN Zackerborg بود.

البته پس از مدت کوتاهی مدیران این وب‌سایت مجدد کنترل آن‌ را به‌ دست گرفته و آن را به‌ حالت عادی درآوردند. سپس Derek Choi، مدیر این وب‌سایت، تأیید کرد که نشریهٔ دانشجویی هاروارد به‌ دست فردی ناشناس هک شده بود و به‌ هیچ عنوان تیم تحریریه و ویراستاری این وب‌سایت به‌ قصد شوخی با مارک زاکربرگ دست به چنین کاری نزده‌اند؛ اما بالاخره پس از تمام این قضایا، در سال ۲۰۱۷ مارک زاکربرگ مدرک افتخاری‌ خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon