SkyTorrents: موتور جستجوی تورنت بدون تبلیغات

SkyTorrents: موتور جستجوی تورنت بدون تبلیغات

SkyTorrents عضوی از خانوادهٔ تورنت‌ها بوده و این در حالی است که این وب‌سایت به کاربرانش وعدهٔ یک تجربهٔ ‌تورنتی بدون تبلیغات و متمرکز بر حفظ پِرایوسی (حریم خصوصی) کاربران را داده‌ است. این وب‌سایت به‌ طور کلی عاری از هرگونه تبلیغات است و از الگوریتم‌های تشخیص اِسپم برای اِسکن تمام تورنت‌های موجود در سایت استفاده می‌کند.

به‌ جز نقض قانون #کپی‌رایت در وب‌سایت‌هایی که به‌ صورت رایگان محتوای غیرقانونی ارائه می‌کنند، نکتهٔ منفی‌ دیگری که وب‌سایت‌های مرتبط با تورنت دارند این است که برای کسب درآمد و ادارهٔ وب‌سایت‌شان بر تبلیغات آنلاین متکی هستند و این ما هستیم که مورد هدف این‌گونه تبیغات قرار می‌گیریم!

SkyTorrents سرویس تورنتی است که بدون استفاده از این‌گونه پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی به کاربرانش خدمت‌رسانی می‌کند و قول داده که به پِرایوِسی کاربرانش نیز احترام بگذارد. در گفت‌وگویی با وب‌سایت TorrentFreak، یکی از مدیران SkyTorrents گفته‌ است که هیچ‌گونه تبلیغاتی در وب‌سایت گذاشته نخواهد شد:

سایت یا بدون تبلیغات به کارش ادامه می‌ده یا بسته می‌شه! هر زمان هم که بودجهٔ مالی‌مون تموم بشه، درخواست کمک مالی می‌کنیم.

در زمینهٔ حریم خصوصی هم نیاز نیست که کاربران در سایت هیچ اکانتی ایجاد کنند. SkyTorrents، طبق ادعای سازندگانش، به‌ هیچ عنوان از ابزارهای رَصد کردن رفتار کاربران و همین‌طور کوکی و ... استفاده نمی‌کند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon