Kite: دستیاری هوشمند برای برنامه‌نویسان

Kite: دستیاری هوشمند برای برنامه‌نویسان

Kite هر آنچه در مورد برنامه‌نویسی وب نیاز دارید را در ویرایشگر انتخابی شما، در اختیارتان قرار می‌دهد. این ابزار به طرز هوشمندی کدهای تکمیلی، داکیومنت‌ها و مثال‌های زیادی را به صورت دسته‌بندی شده عرضه می‌کند به طوری که با استفاده از آن می‌توانید بهتر و همچنین سریع‌تر کدنویسی کنید. 

Code Complition حرفه‌ای
قابلیت Code Complition (تکمیل خودکار کد) این ابزار برگرفته از برترین موتور Type Interface زبان برنامه‌نویسی #پایتون است. کایت تمام کدهای موجود در وب را بررسی کرده و کدهای مکمل هوشمندانه‌ای را به‌ سرعت در اختیار شما می‌گذارد. یک مزیت دیگر کایت، ترتیب کدهای مکمل است؛ در کایت کدهای تکمیلی بر اساس محبوبیت مرتب شده‌اند نه بر اساس حروف الفبا و همین مسئله می‌تواند خیال برنامه‌نویس را از دریافت دیتای درست راحت کند.  

نحوهٔ استفاده از فانکشن‌های کاربردی
Kite نحوهٔ استفاده از فانکشن‌ها را به شما نشان می‌دهد؛ بنابراین نیازی نیست که وقت‌تان را با جست‌و‌جو در داکیومنت‌ها هدر دهید.

هزاران مثال کاربردی
گاهی‌ اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید تا متوجهٔ موضوعی در یادگیری یک زبان برنامه‌نویسی شوید، یک مثال خوب و کاربردی است. کایت هزاران بلوک کد در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید درک بهتری از زبان مد نظر خود داشته باشید؛ بنابراین سرعت شما در کدنویسی به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

داکیومنت‌های کاربردی
وقتی به یک داکیومت احتیاج دارید، بدون جست‌وجو، دانلود و ایجاد هرگونه پیکربندی، Kite داکیومنت مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجا که کایت بین تمام داکیومنت‌های وب جست‌وجو می‌کند، داکیومت‌هایی که پوشش می‌دهد، به مراتب بیش از سایر ابزارها است.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon