ویژوال استودیو 2017 با ویژگی‌های جدیدی عرضه شد

ویژوال استودیو 2017 با ویژگی‌های جدیدی عرضه شد

غول نرم‌افزاری دنیا یعنی مایکروسافت از عرضهٔ ویژوال استودیو 2017 خبر داد؛ تمرکز این نسخه بر روی افزایش بهره‌وری و آسان‌تر کردن ساخت اپلیکیشن‌ بر بسترهای موبایل و کلود خواهد بود. ویژگی قابل تامل دیگر این نسخه از ویژوال استودیو، نصب ماژولار و کم‌حجم آن است. جهت آشنایی بیشتر با ویژگی‌های Visual Studio 2017،‌ در ادامه با سکان آکادمی همراه باشید.

نسخه ۲۰۱۷ علاوه بر این‌که یازدهمین نسخه از این IDE پرطرفدار است، همچنین نشانگر تولد 20 سالگی این نرم‌افزار دوست‌داشتنی ساخت مایکروسافت نیز می‌باشد که شامل محیط دسکتاپ ++C، ویژوال بیسیک و  ++dialectJ جاوا می‌شود.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از این نسخه برای ساخت اپلیکیشن‌های اندروید، آی‌او‌اس، ویندوز، وب و کلود استفاده نمایند؛ طبق گفته مایکروسافت، با Visual Studio 2017 می‌توانید کدنویسی، دیباگ سریع‌تر و آسان‌تری داشته باشید، بیشتر تست کنید و با خیال راحت محصولتان را عرضه نمایید.

ویژوال استودیو 2017: بهره‌وری و کارایی، موبایل، کلود، توسعه و اجرا
مایکروسافت در این نسخه روی ۴ بخش تمرکز کرده است که عبارتند از بهره‌وری و کارایی، موبایل، کلود، توسعه و اجرا (DevOps). در مستندات این نسخه، اعلام شده که نسخهٔ 2017 تجربهٔ نصب و راه‌اندازی کم‌حجم و ماژولار را ارائه می‌کند به این معنی که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا تنها کامپوننت‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مایکروسافت ادعا می‌کند ویژوال استودیو 2017 سه برابر سریع‌تر از نسخهٔ سال 2015 شروع به کار می‌کند. این نسخه به این منظور طراحی شده تا از کارهای تیمی پشتیبانی بهتری به عمل بیاورد و شامل ابزارهایی برای فراهم کردن توسعهٔ اپلیکیشن‌های NET Core نسخهٔ 1.0 و  1.1، میکروسرویس‌ها و داکر کانتینرها است.

در ویژوال استودیو 2017، یکپارچگی با Xamarin از طریق Xamarin Forms Previewer بهتر شده و IntelliSense برای Xamarin Forms XAML بهبود یافته است. علاوه بر این، یکپارچگی بهتر با گیت هم مورد پسند توسعه‌دهندگان خواهد بود به طوری که در این نسخهٔ ویژوال استودیو می‌توان از فایل‌های اجرایی گیت استفاده کرد (به طور کلی، عملکرد بیشتری از گیت مستقیماً در این IDE در دسترس است.)

ویژوال استودیو 2017 در سیستم‌عامل‌های ویندوز7 سرویس پک ۱، ویندوز 8.1، ویندوز 10 (نسخه 1507 و جدیدتر)، ویندوز سرور 2012 R2 نسخهٔ Essentials Standard و Datacenter و ویندوز سرور 2016 نسخه Standard و Datacenter قابل اجرا خواهد بود. از لحاظ قیمت هم ویژوال استودیو 2017 همانند قبل است. می‌توانید از این لینک اقدام به دانلود این نسخه نمایید (لازم به ذکر است که نسخهٔ رایگانی به نام Community Edition هم برای توسعه در مقیاس کوچک در دسترس است.)

لازم به ذکر است که در کنار توزیع Visual Studio 2017، پیش‌نمایش نسخه 4 ویژوال استودیو برای سیستم‌عامل مک و Team Foundation Server 2017 Update نیز در دسترس قرار دارد.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon