جدیدترین منابع مفید برای طراحان وب

جدیدترین منابع مفید برای طراحان وب

از آنجایی که لازم است تا توسعه دهندگان وب همیشه با آخرین تکنولوژی ها و راه های طراحی آشنا باشند و از طرفی پیدا کردن منابع خوب کار نسبتا دشواری است تصمیم داریم تا در ادامه این مطلب شما را با منابع مفید و جدید برای استفاده در طراحی وب آشنا کنیم.

Shine
Shine یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که به شما این امکان را می دهد تا سایه های تعاملی در وب سایت خود ایجاد کنید. دمو با مشاهده دمو متوجه افکت جذاب سایه ای که با حرکت اشاره گر ماوس جابجا می شود می شوید. Shine.js یک جایگزین مناسب برای نمونه های مشابه آن در زبان CSS است. از سایه هم در متن و هم عناصر صفحه می‌توان استفاده کرد.

SassMeister 
این یک کامپایلر آنلاین برای زبان های Sass و Scss است. بنابراین شما نیاز به نصب هیچ نرم افزار و کار های اضافه ندارید. به سادگی عبارت های Sass را بنویسید و SassMeister سریعاً آن ها را برای شما پردازش می کند. با استفاده از این سایت می توانید از چندین کتابخانه مهم Sass استفاده کنید.

Tethr 
این یک کیت طراحی ضروری برای توسعه دهندگان موبایل است. Tethr شامل صدها قالب و اجزای UI از الگوهای معمولی و رایج در اپلیکیشن های iOS است. شما از Tethr می توانید برای شروع طراحی و ساخت یک نمای کلی از طراحی خود استفاده کنید. Tethr در فرمت PSD در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

Ideal Image Slider
همان طور که از نامش پیدا است، یک گزینه ایده آل برای ایجاد اسلایدرهای صفحات وب است که خود یک کتابخانه جاوا اسکریپت است. این کتابخانه به صورت مستقل کار می کند که صرفاً فقط با جاوا اسکریپت ساخته شده است و دارای ویژگی های مورد نیاز شما مانند استفاده در HTML5 ، سئوی کامل، واکنش گرا، قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی و پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا است.

CSS Shorthand 
شورت هند در برنامه نویسی به معنی نسخه کوتاه شده چندین بلوک کد است. برای مثال به جای استفاده همزمان از دو قابلیت background-color و background-image به سادگی می توانید همه کد را با قابلیت background تعریف کنید و قابلیت های رنگ و تصویر را در یک خط مشخص کنید. استفاده از ویژگی های کوتاه تر سی اس اس، فایل سی اس اس شما را کوتاه تر می کند و بالتبع حجم فایل نهایی کاهش پیدا می کند. این ابزار چنین قابلیتی را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد.

WPComJS 
این یک کتابخانه رسمی جاوا اسکریپت برای تعامل با API سایت WordPress.com است. شما می توانید این کتابخانه را به سادگی با یک اپلیکیشن Node.js ادغام کنید یا با تگ اسکریپت آن را به یک فایل HTML ایمپورت کنید.

Typed 
این یک افزونه جی کوئری است که به شما امکان ایجاد افکت تایپ کردن در طراحی را می دهد مانند آنچه در دموی زیر می بینید: دمو می‌توانید این انیمیشن را روی عبارات و کلماتی که می خواهید ایجاد کرده و به سرعت، نوشتن این کلمات پیکربندی کنید.

Page Speed
این یک مقاله کامل و جامع درباره بهینه سازی وب سایت برای بالا بردن سرعت آن است. مقاله دارای شش فصل است که کاملاً همه موضوعات مهم درباره موضوع بهینه سازی را پوشش داده است.

Crud Admin Generator
از رابط کاربری قدیمی phpMyAdmin خسته شده اید؟ پس Crud Admin Generator را نصب کنید تا با آن بخش مدیریت پایگاه داده های MySQL خود را با ظاهری بهتر ایجاد کنید.

StockUp
امروزه وب سایت های زیادی هستند که تصاویر با کیفیت بالا به صورت رایگان به ما می دهند. با این حال بررسی همه این وب سایت ها برای پیدا کردن تصویر مورد نظر خود کار نسبتاً دشواری است. بنابراین با استفاده از این سایت می توانید به بررسی همه آن وب سایت ها در یک سایت بپردازید. با استفاده از این وب سایت می توانید تصاویر با کیفیت را از 6 منبع به صورت همزمان مورد بررسی قرار بدهید.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon