آموزش نحوهٔ عملکرد هوش مصنوعی به دانش‌آموزان توسط فیسبوک

آموزش نحوهٔ عملکرد هوش مصنوعی به دانش‌آموزان توسط فیسبوک

تیم فنی/مهندسی فیسبوک تعدادی فیلم آموزشی ساخته است تا به رفع برخی ابهامات و باورهای نادرست دربارهٔ هوش مصنوعی بپردازد. از این طریق، فیسبوک به ما می‌گوید که چگونه محصولات خود را با استفاده AI بهبود داده و اینکه دانش‌آموزان با گذراندن چه دوره‌هایی می‌توانند کسب‌وکاری مبتنی بر این فناوری ایجاد کنند. 

مجموعهٔ تلویزیونی West World که از شبکهٔ HBO پخش می‌شد، توسط منتقدین به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های علمی‌/تخیلی تاریخ مورد ستایش قرار گرفته است. موضوع اصلی این سریال دربارهٔ ربات‌های فوق هوشمند است که در یک شهربازی کارهای مختلفی انجام می‌دهند. اما نیاز به توضیح نیست که قبل از رسیدن به این سطح از پیشرفت، ما نیاز به درک مزایای آن و چگونگی بهبود زندگی به وسیلهٔ هوش مصنوعی داریم.

در همین راستا، فیسبوک قصد دارد به ما نشان دهد که تمام حوزه‌های کلیدی از زندگی ما، بسیار تأثیرپذیر از هوش مصنوعی هستند. همان‌طور که گفتیم، این شرکت تأثیرگذار در سیلیکون‌ولی، یک کمپین جدید با هدف رفع ابهامات و باورهای نادرست دربارهٔ هوش مصنوعی راه‌اندازی کرده است. طبق تعریف فیسبوک، این کمپین به عنوان «ستون فقرات بسیاری از نوآورانه‌ترین برنامه‌ها و سرویس‌های آینده» معرفی شده است.

مجموعه فیلم‌های آموزشی کوتاه و ساده دربارهٔ هوش مصنوعی توسط فیسبوک به درک بهتر شما در این زمینه از علم کامپیوتر کمک بسیاری می‌کند. در این ویدیوها، برخی از متخصصین شرکت فیسبوک توضیح می‌دهند که دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته باید بیشتر وقت خود را روی دروس آمار و احتمال، حسابان و جبر خطی متمرکز کنند.

از بهترین نوشته‌های کاربران سکان آکادمی در سکان پلاس


online-support-icon